.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسنامه‌دار شدن یک هزار هکتار از باغات مازندران
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران از ثبت بیش از یک هزار هکتار از باغات مرکبات و کیوی استان در سامانه سماک برای شناسنامه‌دار شدن خبر داد.
شناسنامه‌دار شدن یک هزار هکتار از باغات مازندران

به گزارش شمال نیوز،

علی محمدی از ثبت گواهی سلامت برای ۱۶۰ هکتار از باغات مرکبات و کیوی استان خبر داد و گفت: با توجه به مازاد تولید کیوی و مرکبات، تنها راه برون رفت از مشکلات فراروی صادرات این محصولات است.

وی با اظهار این که طبق سیاست های دولت و تفاهمنامه با کشورهای مقصد بنا شد که برای محصولات کد مخصوص تهیه شود تا بتوانیم محصولات را به صورت کیفی صادر کنیم، افزود: شناسنامه تولیدکننده و تولید برای صادرات محصول صادر می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران ادامه داد: با همکاری حفظ نباتات جهاد کشاورزی هزار و ۱۵۷ هکتار از باغات استان در سامانه سماک ثبت شده و از این میزان ۵۰۰ هکتار باغ مرکبات و ۶۷۰ هکتار باغات کیوی است.

محمدی یادآور شد: تاکنون برای ۵۰ هکتار از باغات مرکبات گواهی سلامت و صادرات صادر شده است و بخشی از محصولات کیوی نیز در حال صادرات است.

وی از کشاورزان و باغداران خواست تا نسبت به شناسنامه دار شدن باغات اقدام کنند و گفت: کشورهای هدف صادراتی شامل روسیه، چین و کشورهای اوراسیا است.

بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن مرکبات در استان مازندران تولید می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.